Pagina's

dinsdag 22 december 2015

Schildpadjes - Turtles

(Scroll down for English)

Het was een druk weekend, we mochten van het ene feestje naar het andere. Op zaterdag werd het zoontje van mijn broer (al) één jaar en zondag was er een babyborrel voor het pasgeboren zoontje van mijn neef. Volop gelegenheden voor kaartjes dus! En ook het ideale moment om mijn nieuwste stempelset te gebruiken.

Dankzij de leuke Belgische bloghop van vorige maand ben ik sinds kort een stempelset van Els Brigé rijker: de "Welkom, baby"-set. Geef toe, dat schattige pinguïnetje, daar kan toch niemand aan weerstaan? Maar voor mijn eerste setje kaartjes ben ik toch maar voor de schildpad gegaan. Het resultaat: een kaartje voor een kleine jarige en een kaartje voor de fiere ouders van een pasgeborene.


We had a busy weekend, with two parties. On Saturday, my brothers little son turned one (already) and on Sunday we went to the babyshower for my cousin's new-born son. Perfect occasions for cards! And a perfect occasion to try out my new stamps I bought from Els Brigé, the "Welcome, baby" set. Isn't that the cutest penguin you've ever seen? But for these first cards, I chose the turtle. 

Stempels: schildpad: Els Brigé, ingekleurd met viltstift, typemachine-letters: Hema
Kalligrafie: speelse kapitalen, ingekleurd met pastelpotlood

Stamps: turtle: Els Brigé, coloured with felt-tip pens, typewriter font: Hema
Calligraphy: playful capitals, coloured with pastel pencils

3 opmerkingen:

Sarah zei

Leuke kaartjes ! En proficiat dat je won met onze bloghop.
Fijne kerstdagen voor je !
Liefs Sarah

Anoniem zei

Leuk met die schildpadjes!!!
Fijne feestdagen, creatieve groetjes Gaby

Miranda V zei

Leuke gelegenheden om kaartjes te maken! De beestjes van de stempels zijn zeker leuk, maar ik ben juist voor de teksten van Els Brige gevallen haha! De teksten heb ik al veel gebruikt, de beestjes nog helemaal niet. Wie weet komt dat nog. Mooie letters heb je er bij gemaakt. Fijne jaarwisseling en bedankt voor je leuke reacties!