Pagina's

zondag 11 november 2018

In je hart - In Your Heart

(Scroll down for English)

Een tijdje geleden had ik jammer genoeg weer een rouwkaartje nodig en voor die gelegenheid heb ik een heel sober en eenvoudig kaartje gemaakt.


Het is een enkele kaart van 10x21 cm. Op een stukje vellum heb ik een hoopvolle wens geschreven in getekende foundational. Ik heb de letters speels gezet en deze keer de brede stukken van de letters niet gevuld. Dat maakt het geheel wat lichter. Vervolgens heb ik het strookje vellum op een stukje papier met reliëf (eigenlijk een staaltje behangpapier) geplakt en dat vervolgens op bijpassend karton.

Unfortunately, I needed a condolence card a while ago and I made this very sober and simple card for the occasion. I wrote words of hope - You never lose what you keep in your heart - on a piece of vellum in drawn foundational. I chose not to fill the thicker parts of the letters. I put the vellum on a piece of structured paper (actually a wallpaper sample) and added it onto cardboard in a matching colour.

16 opmerkingen:

Anneke zei

Mooie letters, prachtige tekst, een heel stijlvolle kaart!

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Nele.
Ook je kaartje met washi tape hieronder is schitterend!
Je bent weer helemaal terug.....leuk!
Groetjes en bedankt voor je lieve berichtjes,
Diny

Margreet zei

Mooie tekst en heel mooi geschreven, Nele...dat behangpapier doet het heel goed er achter!
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Wat een mooie tekst op het vellum, het is een chique kaart geworden,
Ansx

Mariken zei

Wat mooi! Dit zijn geen gemakkelijke kaarten...knap gedaan!

Margot zei

Prachtige tekst en prachtig kaartje!

!neke zei

Prachtig gemaakt !!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel fijntjes en mooi Nele. Deze kaarten worden wel heel erg gewaardeerd.
Lieve groetjes Miranda

Willy zei

Prachtig stijlvol en ingetogen kaartje, weet zeker dat het raakt!

Nancy Soetaert zei

Ik was blij jouw naam te zien in de leeslijst, de aanleiding voor je kaartje is minder leuk natuurlijk, maar wat heb je een prachtig rouwkaartje gemaakt!
Zie nu dat ik je washitapekaartje hieronder ook gemist heb! Ook een mooike hoor!
en... raak je het wat gewoon in je nieuwe stad?
groetjes
nancy

GerJanne zei

Heel mooi geschreven! En je kaartje is mooi, geen extra's erop, helemaal goed voor een rouwkaartje.

Monique zei

Een prachtige kaart! Ik wilde je vragen welke tekststempel je had gebruikt. Dom hè...Je hebt het prachtig geschreven.

Margo zei

Een erg mooie en stijlvolle kaart Nele !
Groetjes
Margo

Ellen zei

Wat een prachtige tekst voor op een condoleancekaart! Niet alleen de tekst is mooi, de kaart is dat ook. Heel stijlvol.

Sarah zei

Mooi gedaan. Heel stijlvol.
Onze ontmoeting komt dichterbij...
Ik kijk er naar uit. Hopelijk is het met minder koud. Ik sta nu te bevriezen aan de bushalte. X

Annick zei

sober, maar heel stijlvol, hoor !