Pagina's

zondag 4 november 2018

Washi tape #4

(Please scroll down for English)

Weken geleden heb ik deze foto al bewerkt om dit kaartje op mijn blog te kunnen tonen... en toen vond ik plots geen tijd meer om er ook nog een tekst bij te schrijven. Dankzij de feestdag op donderdag heb ik nu een verlengd weekend en dus ook weer wat ademruimte.


Dit kaartje is er weer eentje onder het motto "gebruik eens zoveel mogelijk washitape op één kaart". Met een paar soorten washitape van verschillende breedte heb ik een achtergrondje gemaakt. Vervolgens heb ik een label uit simpel wit papier geknipt en er een verjaardagswens op gehandletterd. Twee lintjes in de kleuren van de tapejes erdoor geknoopt en verhoogd op het achtergrondje geplakt. En zo had ik weer een feestelijke kaart.

It's been several weeks since I prepared this picture for my blog... and then I did not have time to write the accompanying text. Thanks to the holiday on Thursday I am enjoying a very long weekend right now and that gives me time for writing.

For this card I wanted to use a lot of washi tape (still have too much of it). On the washi tape background I added a label with hand lettered birthday wishes (the text says more or less "today is party time"). I chose two ribbons in similar colours, and that was it!

11 opmerkingen:

!neke zei

Helemaal leuk met zoveel tape!!!
Mooi geschreven !

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel mooie washitape en prachtige handlettering ! Nog hartelijk dank voor je commentaar op mijn blog, ik waardeer het heel erg, dat je nog tijd daarvoor hebt, ondanks de drukte. Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke manier om achtergrondpapier te maken. Leuke vrolijke washi-tape heb je gebruikt Nele. Prachtig zoals je tag beschreven hebt, het ziet er inderdaad heel leuk en feestelijk uit.
Lieve groetjes Miranda

Mariken zei

Aah, leuk, washi-tapejes. Jouw kaartje is heel tof! Ajjj, heb alweer tapejes op de Krea Doe gekocht...zwart-wit, altijd gaaf!

Margreet zei

Wat een leuke achtergrond met die verschillende washitapejes. Mooi gehandlettered.
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Mooie achtergrond met de verschillende wasi tapejes..leuk label met de handlettering,
Ansx

Anneke zei

Mooie combinatie van tape en je handlettering tagje is een beauty! Mooi samen!

Willy zei

Mooie tapejes en je prachtige letters maken de kaart echt af!!

Godelieve zei

Supermooi gecombineerd! Wat een prachtkaart is dit!

Annick zei

leuk hoor, toffe combinatie van kleuren ook (dat zwart met dat mintgroen). Je label is ook tof

Margo zei

Wat een leuke kaart Nele ! Heerlijk zo met washi-tape aan de slag ! Ik begrijp het helemaal van dat posten, ik heb vaak ook gewoon geen tijd om een post te maken, laat staan om te bloggen, wel jammer maar het komt wel weer denk ik dan !
Groetjes
Margo