Pagina's

zondag 2 juni 2019

De draad #4 - Pulled String Art #4

(Please scroll down for English)

Vandaag is het weer tijd voor een duo in mijn reeks draadbloemen. Met gouden plakkaatverf heb ik op zwart papier een paar bloemen gemaakt. Als je 't mij vraagt ideaal voor sterkte-kaartjes.

Met dezelfde gouden plakkaatverf heb ik in Copperplate "sterkte" toegevoegd. Vervolgens de bloem nog op een goudkleurig papiertje geplakt.


En hier als extra nog een gouden tapeje toegevoegd.


Dit zijn ze nog eens samen:


Today is the day for another set of cards with pulled string flowers. I made some flowers with golden gouache on black paper. I thought this was a good colour combination for condolence cards.

I added the sentiment in Copperplate hand with the same gouache. Then I mounted it on a piece of golden paper and for the second card I added some golden washi tape.

11 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

ook een mooi effect op donker papier, je ziet dergelijke 'bloemen' eerder op wit. stijlvolle sterktekaartjes Nele!
Geniet van je zondag!
Nancy

Margreet zei

Wow, wat prachtig gemaakt, Nele. Ziet er heel stijlvol uit!
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Twee chique kaarten, leuk de bloem in goud, ik vind dat tape afbreuk doen aan de kaart, zonder zoveel mooier,
Ansx

Diny zei

Twee prachtige kaartjes Nele.....ze ogen inderdaad chique!
Groetjes Diny

Enny zei

Oh, wat prachtige kaarten ! Ik heb die pulled string al eens met kleurtjes gemaakt, maar dit met goud is super elegant ! Groetjes, Enny

Mariken zei

Ze zijn prachtig, deze kaarten. Heel mooi effect!

Ellen zei

Prachtig die gouden bloemen op de blauwe achtergrond. Stijlvolle sterkte kaarten.

Monique zei

Wat zijn ze mooi geworden Nele.
Groetjes, Monique

Annick zei

mooi dat het goud van de draadbloem terugkomt in de achtergrond. Sober maar zeer elegant en stijlvol. Gr, A

Margo zei

Erg mooie kaarten ! Die bloemen zijn echt prachtig !
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Deze had ik gemist en ze zijn prachtig!