Pagina's

zondag 3 november 2019

Letters snijden #4 - Cutting Letters #4

(Please scroll down for English)

Nog een geboorte in de familie, dus nog een babykaartje-met-naam gemaakt. Deze keer heb ik letters getekend in een lettertype van Liesbet Boudens dat ik op Pinterest gevonden heb en die vervolgens uitgesneden. Op de brede "marge" die ik gemaakt heb door een stuk van de kaart vast te plakken, heb ik er met gouden plakkaatverf nog "welkom" aan toegevoegd.


En met de restjes heb ik een bijpassende enveloppe gemaakt:


Again a baby was born, again I made a baby card with the name on it. I drew letters based on a design by Liesbet Boudens that I found on Pinterest. I cut out the lettering and created a large "margin" by glueing part of the front of the card. There I wrote "welcome" with golden gouache. With the leftovers of the cut-out letters, I decorated the envelope.

7 opmerkingen:

Ela zei

Wat een mooi werkje en de bijpassende envelop is ook prachtig! Groetjes Ela

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi zoals je binnen dat kader de letters uitgesneden hebt Nele. Ook de afwerking is chique vind ik. Een bijzondere naam voor de kleine.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Wat prachtig gedaan, Nele, en wat een mooie envelop.
xxx Margreet

GerJanne zei

Oh..... wat heb je dit prachtig gemaakt! Altijd weer mooi een nieuw mensje in de familie!

Anneke zei

Moet heel leuk zijn om te krijgen voor de ouders! Supermooi!!!

Willy zei

Echt prachtig deze artistieke kaart!

Annick zei

Knap gedaan zeg ! Geweldig ook hoe kaart en omslag nu bij alkaar passen. De ontvangers gaan super blij zijn, vermoed ik ! Groetjes, A