Pagina's

zondag 17 september 2017

Washitape #1

(Please scroll down for English)

Sticky Sunday! Mijn zomervakantie - althans het creatieve deel ervan - stond dit jaar in het teken van Use Your Stuff. Eén van de dingen waar ik veel te veel van heb en waarvan de voorraad ondanks een al lang geldend aankoopverbod maar niet lijkt te verminderen, is washitape. Ik gebruik er geregeld, maar toch lijkt er geen eind te komen aan die rolletjes. Daarom ben ik deze zomer op Pinterest gaan grasduinen om inspiratie te vinden voor kaarten waar een behoorlijke oppervlakte door washitape bedekt is. Vandaag toon ik de eerste.


Om te beginnen heb ik mijn tapejes op kleur gesorteerd en uit de roze heb ik er een aantal gekozen die ik kon combineren met het magentaroze van de Ecoline-brushpens. De lettertjes zijn geen specifiek lettertype, gewoon zomaar wat geschreven met de brushpen.

Sticky Sunday! During my summer holidays - or at least the creative part - I was inspired by the theme Use Your Stuff. One of the things I have a huge amount of is washi tape. I have forbidden myself to buy new tapes a long time ago already, but still the pile doesn't seem to get smaller. That's why I went searching Pinterest for inspiration for cards that are very well covered with washitape.

First of all, I sorted my tapes according to colour and for this first card I picked some tapes that I could combine with the magenta of the Ecoline brush pens. The lettering is not in a specific font, I just wrote two kinds of letters with the brush pen. (The words say "congratulations" in Dutch.)

13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Leuke kaart Nele, je tekst is mooi geschreven en tof ingekaderd met de tapejes!
Fijne zondag
Nancy

Annick zei

Leuk he, die brushpennen ? Heb ze ook, Nele, maar gebruik ze veel te weinig, dus ik ben volledig voor dat idee van 'use your stuff'. We kunnen misschien wel 100 (of meer ?) kaarten maken ,gewoon met wat we liggen hebben. Deze is alvast geslaagd ! Groetjes, Annick

Ellen zei

Wat mooi! Geweldig al die tapejes op kleur in combinatie met de roze tekst. En zelf geschreven... echt knap!

Margreet zei

Gaaf, al die tapejes en wat heb je mooi geschreven!
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Nele,
Wat heb je het washitape mooi bij elkaar gezocht, ook je geschreven tekst is mooi.
groetjes
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supergave combi van verschillende tapes en je tekst is echt een blikvanger. Mooi gedaan Nele.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Prachtig deze kaart nele, zo leuk gedaan met die verschillende washitapejes...en die tekst is ook PRACHTIG...

groetjes
Rosina

GerJanne zei

Ik vind hem super! Goed idee. Ik kijk heel weinig op internet of pinterest voor ideeën. Moet ik ook eens doen, want ik heb ook veel tapejes en ik doe er ook weinig mee... Heel leuk effect deze afgescheurde stukjes washi.
GerJanne

Sarah zei

Welkom bij de Stickey Sundays!
Je eerste is alvast top! Heel mooi!!

Willy zei

Super idee en wat een gaaf resultaat!!

Anneke zei

Goed gekozen, mooie match van kleuren!

Godelieve zei

Als je die tapejes dan nog met je mooie handschrift kan combineren wordt het helemaal mooi!

Margo zei

Zo leuk gedaan ! Ik heb een paar boeken en ook 2 brushpennen en wat stiftjes, maar ik kan maar niet beginnen ... staat op mijn lijstje voor als ik eens wat meer tijd heb want Sarah zei me dat je rustig moet zijn als je gaat schrijven.