Pagina's

zondag 15 oktober 2017

Letters snijden - Cutting Letters

(Please scroll down for English)

Deze zomer heb ik een reeksje kaarten met gesneden letters gemaakt. Ik heb een ontwerpje van het woord "birthday" in zeepletters gemaakt en dacht dat ik het maar meteen meerdere keren kon toepassen, in meerdere kleurtjes.


Boven de gesneden "birthday" kwam het woord "happy" in uitgerekt humanistisch cursief.


Achter de uitgesneden letters heb ik een eigen aquarelachtergrond met stempeltjes (bij de rode kaart) of een dessinpapiertje (bij de oranje en de gele kaart) geplakt.


Dit zijn ze nog eens alle drie op een rijtje:


This summer I made a series of cards with cut-out letters. I made a design with the word "birthday" in so-called soapletters and thought I'd better use it several times, in different colours. I added the word "happy" in stretched italics and put one of my own watercolour backgrounds with stamps (for the red card) or patterned paper (for the orange and yellow ones) behind the cut-out letters.

15 opmerkingen:

Annick zei

Leuk gedaan, Nele. Die zeeplettertjes zijn lekker veelzijdig, vind je niet ?

Ans Gilbert zei

Leuke kaarten maakte je met de zeepletters,ook het geschreven woord is mooi.
groetjes
Ans

Ellen zei

Wat een mooie, originele serie!

Margreet zei

Dat ziet er gaaf uit Nele!
xxx Margreet

Diny zei

Wat heb je dat leuk gedaan Nele....een mooie serie kaartjes!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke vrolijke serie. Knap snijwerk Nele.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Knap zeg! Heel bijzonder weer. En heb je gezien dat je de nummer 1 was van de top 3 bij K&K?
Leuk, he?
GerJanne

Willy zei

Zeepletters?? Geen idee :) maar dit ziet er heeeel mooi uit!

Rosina zei

Prachtig zijn die 3 kaartjes Nele...zo mooi die uitgesneden letters...PRACHTIG!!!

groetjes Rosina

Francisca zei

Zeer tof resultaat !
Groetjes,
Francisca

Anoniem zei

de gele vind ik het mooist! - springt er voor mij uit-
idd goed gedaan gemaakt zeg
( is jou trouwens wel toevertrouwd: mooi en nauwkeurig werken)
wil je een keer vertellen wat dat zijn? zeepletters
ik ben benieuwd

Marloes Landman zei

Wat zijn zeepletters? Mooie kaartjes!
Groetjes, Marloes

Sarah zei

Nauwkeurig werkje hier!
Tof gedaan! X

Enny zei

Wauw, dat is prachtig gedaan ! Jij hebt daar toch super talent voor, 1 sneetje verkeerd, en het is om "zeep" ! :o) Groetjes, Enny

Anneke zei

Wow, prachtige reeks!!! Lijkt me een geduldwerkje, dat uitsnijden.