Pagina's

zondag 12 mei 2019

Vlinderdas - Bow Tie

(Please scroll down for English)

Gisteren moest weer een mannenverjaardag gevierd worden en daarbij hoort natuurlijk een mannenkaart. Altijd een moeilijke opgave. Deze keer heb ik me laten inspireren door deze pin en dit pak-met-vlinderdas gemaakt.


Voor het hemd heb ik oud boekpapier met gesso bewerkt. De wens heb ik nog eens in speelse kapitalen geschreven. Wat plakparels maken het geheel af.

Yesterday we celebrated the birthday of a man again. Cards for men are always a bit more difficult for me. This time, I found inspiration in this pin and I made a suit with bow tie.

The shirt was made out of old book paper with some gesso. The sentiment is written in playful capitals. 

9 opmerkingen:

Sarah zei

Dit is super! Ik vind de jouwe veel mooier dan de pin. Heel tof!

Margreet zei

Supermooi hemd, Nele, en de tekst ziet er weer mooi uit!
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

jouw versie past perfect bij jou natuurlijk, het hemd met de lettertjes, superleuk gedaan!
mooie kaart Nele!
groetjes
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf, deze is veel mooier met dat bewerkte overhemd en die mooie kleur blauw Nele. Heel leuk zo'n mannenkaart.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat een keileuke mannenkaart Nele, ik vind het overhemd heel leuk bedacht,
Ansx

Anneke zei

Het blijft leuk zo'n kaart. En op en top mannelijk. Heel mooie uitvoering!

Willy zei

Wat een gaaf kaartje, leuk hemd :)

Annick zei

ha, ha, geweldige kaart en zeer toepasselijk ! Tof !

Margo zei

Supertof gedaan Nele !
Wat heb je veel gemaakt !
Groetjes
Margo