Pagina's

dinsdag 4 oktober 2022

Tentoonstelling(etje) - Small exposition

 (Please scroll down for English)


Lang geleden dat ik hier nog iets geschreven heb. Niet omdat ik niets meer gemaakt heb, maar gewoon omdat er nu eenmaal maar 24 uur in een dag zijn en dat eigenlijk gewoon te weinig is.

Dat ik de voorbije jaren niet stilgezeten heb, kan ik bij dezen bewijzen: sinds kort zijn een aantal van mijn kalligrafiewerkjes tentoongesteld in "de etalage" van het Groot Begijnhof in Mechelen. 

Stiekem ben ik er wel een beetje trots op...

Dankjewel, I., om je etalage ter beschikking te stellen aan je creatieve buren!







It's been such a long time since I last wrote something here. Not because I did not make anything to show, but because time flies too fast.

However, this is the proof of my calligraphic activities of the past years: a (tiny) exhibition in a former shop window in my own neighbourhood. Thanks, I., for giving this space to your creative neighbours!

4 opmerkingen:

Sarah zei

Hey Nele! Ik zag je er ineens weer tussen staan. Wat een eer om je werk in de etalage te mogen uitstallen! Ik kom jammer genoeg zelden in Mechelen. Hopelijk post je snel nog iets en vinden de mensen je blog weer! Groetjes xx
Trouwens, ik heb nog altijd iets van je liggen.... We moeten nog eens afspreken! 😉

OCreative1 zei

how fun Nele! If you can, show the storefront too. How wonderful!! -- Leslie :)

Nota Bene zei

Hi Leslie, so nice to see you here! Unfortunately, I don't have pictures of the store front - the windows reflected the light and you couldn't see anything.

Annick zei

o Nele, fijn dat je 'terug' bent. Proficiat met deze tentoonstelling. Het ziet er heel tof uit allemaal ! Liefs, Annick